sunnuntaina, tammikuuta 17, 2016

Kohti unelmakotia



Kuluneella viikolla olen ollut poissa itsestäni, sillä olen järjestellyt tavaroita, sisustanut, kaunistanut kotiamme ihan erilaisella puhdilla kuin aiemmin. Työn alla on kunnollinen työpiste meidän kolmanteen huoneeseen ja näin ollen selkeytyisi eri huoneiden tarkoitukset: olohuone jää todellakin olohuoneeksi, makuuhuone makuuhuoneeksi ja keittiö keittiöksi. Yritän vähentää tietokoneen käyttöä muualla, tottakai haluan bloggailla ja mahd. koulutyöt on pakko tehdä. Mutta se saa tästälähtien tapahtua oman työpöytäni ääressä. Ehkäpä juuri tänään tänne työhuoneeseen saapuu kahden istuttava nahkasohva.
Tänään käytin koko aamupäivän makuuhuoneen laittamiseen, ja siivosin meillä siellä olevan hyllysysteemin päällisen.


Bambi on Samulin lapsuuden karvalelu, joka on saanut paikan hyllyn päältä.
Suurin osa sisustustavarasta on Ikeasta ja milloin mistäkin mukaan päätyneitä juttuja. 


Neljä samanlaista kehystä ovat Ikeasta, ja niihin löysin kortit ruokakaupasta. Tuikkukipot sain joululahjaksi ystävä I:ltä ja S:ltä (hihii<3) ja niiden sisällä olevat led-kynttilät Samulilta. 


Näiden korttien tekstit oli mun mielestä niin hienoja ja sanomat tärkeitä, että päätin haluta ne kotiini esille, sillä mun tulisi muistaa nämä joka hetki!


Jos et tykkää kokoelmista, niin älä katso tätä kuvaa. Mä olen kuitenkin hurjan onnellinen esimerkiksi mun Victoria's Secretin kokoelmista, että haluan pitää ne esillä - kuten muutkin kauniit esineeni. Näin luulen myös käyttäväni niitä useammin. Joululahjaksi Samuli sai näitä Lakrids-namuja, joiden tölkit me päätettiin jättää hetkeksi esille ennen roskiin laittamista. Lisäksi hyllyyn valikoitui muutama kesän Viron-reissun pullo, muistoksi lomasta :) 


Loppuun vielä kuva meidän sängystä ja DIY-päädystä päivänvalossa!

Suvi


2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! Tarkistan sen ennen julkaisua ja vastaan kaikkiin julkaistuihin kommentteihin :-*