lauantaina, tammikuuta 16, 2016

100HD #3 : Yksi parhaista ja kirpparit



Vietin melkein vuoden elämästäni hokien itselleni, että nyt on hyvä. Olin pyyhkinyt elämästäni ihmisiä, jotka joo, satuttivatkin minua tavallaan, mutta samalla merkits(i)evät minulle kauhean paljon. Yksi heistä muutamasta otti minuun yhteyttä syksyn korvalla, ja päädyimme aloittamaan ystävyytemme uudelta pohjalta. Olen sellainen "lähtiessä tuikkaan koko paskan tuleen"-tyyppi aina välillä ja kerrankin päätin rakentaa sillan uudelleen. En ole katunut päivääkään. Opin itsestäni uutta ja kasvoin taas vähän ihmisenä.

Eilen tavattiin I:n kanssa vihdoin, ja lähdettiin kiertämään kirpputoreja. Se on mukava harrastus ja Samulin kanssa kiertelemme usein lähikirppareita, mutta nyt on pakko myöntää, että näin tyttöjen kesken oli hitusen hauskempaa ja aika kului kuin siivillä! Tein mahtavia löytöjä itselleni, meinasin pariin otteeseen jopa tirauttaa kyyneliä, kun en voinut uskoa onneeni :D




Hanskat 4€
Turun isoimpien kirpputorien eli Kirppis-Centerien "kylkiäisenä" on Minihinta-nimiset marketit, jonka valikoimasta poimin sitten nämä hanskat. Lapun mukaan ne ovat 100% mokkaa, mutta uskokoon ken tahtoo! Mun mielestä ne on tosi lämpimät ja kätevämmät ihan vaan koirankin ulkoilutukseen, kun mun tumppua saa vähän niinkuin väkisin tunkea flexin kahvaan.



Haisulipyyhe 1.50€
Tämän I löysi, ja lahjoitti minun ostoskoriini. Rölli saa tämän pyyhkeen :) 



Guessin lompakko & pussukka 5€&12€
Pääsin juuri tiistaina sanomasta juurikin I:lle, miten mä en raaski ostaa yli 50€ arvoista lompakkoa itselleni, vaikka sellainen olisi alessa ollut ja pidin siitä hurjasti. Kuinka ollakkaan joku ylempi voima ohjasi minut kirppikselle juuri eilen. 100% taetta aitoudestahan nyt ei ole, mutta laatu vaikuttaa hyvältä. Mustassa on vähän kulumaa, ja logokin vähän värjääntynyt, mutta en voisi olla onnellisempi :D



Marimekon ruskea olkalaukku 23€
Haha! Nämä nyt tuntui vainoavan minua kirpputorilla. Tämän lisäksi löysin vielä vastaavan mustan ja paljon puhtaamman valkoisen kuin omani. Mustassa oli hirveästi kulumaa, ja olen tyytyväinen itse valkaisemaani laukkuun (pieni käytön jälki ei haittaa, ainakaan sitä ei tarvitse niin kauheasti varoa). Tämän ruskean päätin ostaa, sillä sen kunto on ensiluokkainen.

Mulla oli niin ihana päivä, että vielä tänäänkin olen porhaltanut samalla ilolla ja hyvällä tuulella menemään. Kiitos I
<3

Suvi


2 kommenttia:

  1. Anonyymi18.15

    Olet ihana! Mullakin oli niiin huippukivaa. Joku varmaan siirsi meidän huomaamatta kelloa, eihän niin nopeesti voinut mennä 4-5h???

    T. I

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Tarkistan sen ennen julkaisua ja vastaan kaikkiin julkaistuihin kommentteihin :-*