tiistaina, joulukuuta 01, 2015

And black it is.


 No niin, palailen jo tässä vaiheessa pienellä inspiraatiopostauksella. Mulla on edessä hautajaisvaatteiden hankinta ja kolusin läpi KappAhlin XLNT-malliston. Lauantaina lähdetään äidin kanssa maailmalle, joten siksikin tutustuin hieman valikoimiin jo etukäteen.

Mulle on melko varmaa, että pukeudun housut-bleiseri-yhdistelmään. XLNT-mallistosta löytyikin melko mukavan oloinen asukokonaisuus, jota aion sovittaa päälleni liikkeessä, mikäli kaikki osat löytyvät (en muista, tarkistinko kaikkien varastotilannetta verkkokaupasta). Tarkoituksenmukaista olisi tosin myös se, josko vaatteita voisi käyttää rennommin myös arjessa sen jälkeen, kun ne ovat palvelleet mamman viimeisellä matkalla.




Näitä vetoketjuhousuja olen jo kerran kokeillut, ja pidin niistä kovasti! En vain raaskinut silloin ostaa niitä.

Yhdistäisin siis mustan bleiserin valkoiseen kauluspaitaan ja mustiin housuihin, ja lisäisin tuon tummankirjavan huivin. Mielestäni kokonaisuus olisi tyylikäs ja siunausta kunnioittava.
Lisäksi tottakai löysin muutaman muun vaatteen, jotka olisivat kiva lisä kaappiini:






Tähän mekkoon olen aivan rakastunut ja aion vähintään sovittaa sitä ylleni lauantaina! Olen nyt joka kerta kaupan kiertäessäni hypistellyt sitä haltioituneena.

Keskimmäinen villapaita on oikea kotihiiren unelma ja nyt kun mietin, niin tuon huivin voisi hyvin lisätä tähän paitaan myös!

Tällaisesta Michelin-ukon takistakin olen unelmoinut jo hetken aikaa. Mulla ei ole kuin yksi H&M:n pitkänmallinen karvahupullinen toppatakki, mutta kaipaisin vähän urheilullisempaakin takkia jonka kanssa näyttäisi himpun verran järkevämmältä ulkoiluttaa koiraa juoksutrikoissa ja lenkkareissa. :D:D

Kuvat KappAhl.com

Mitähän mieltä olette tästä vaatekavalkaadista? :) 

1 kommentti:

  1. Anonyymi9.46

    Oi vitsit tuo hautajaisasu tulee näyttämään kivalta, jos siihen päädyt! :)

    Ja mäkin haluaisin tuollaisen pitkän neulepaidan! se olisi niiiin ihana kotona kaakaon juonnissa ja kaupungilla shoppailuvaatteena.

    - Ida

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Tarkistan sen ennen julkaisua ja vastaan kaikkiin julkaistuihin kommentteihin :-*