perjantaina, helmikuuta 19, 2016

Lomille lompsis





Heipparallaa! Rölli-painotteinen postaus tähän hiihtoloman alkuun.Tänään meillä oli koulua vain sellainen rapiat puolitoista tuntia. Sattumusten kautta Rölli oli mulla mukana ja niin mun koirani pääsi hetkeksi opiskelemaan kriisityötä, luvalla kuitenkin :D
Aiemmin Rölli on ollut mun kanssa viittomakielen kurssilla, mutta tämä meni paljon paremmin! Ehkä siitä tulee ihan kelpo seurakoira vielä. :) Saatiin jopa käytyä opetukseen liittyviä aiheita läpi ja Rölli kiersi kerjäämässä rapsutuksia. Mua taisi jännittää enemmän kuin koiraa...



Meille tuleekin Röllin kanssa ihan kiva viikko, kun mulla on lomaa (kuka ties viimeisen kerran vähään aikaan!) ja Samuli on iltavuorossa. Maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona meillä on menoa ja tekemistä, ja loppuviikko on tarkoitus rötvätä kotona. Mulla on muutenkin tulossa ties mitä ihanaa esimerkiksi I:n kanssa, jee! <3 Ehkä vihdoinkin tämä perusharmaa arki jättäisi minut rauhaan ja pienet ekstrat siellä täällä tekisivät terää.


Huomenna lähdetään pienelle perhekierrokselle taasen ja sunnuntaina tehdään kotona suursiivo, eli luvassa lattioiden pesua sun muuta tosi kivaa aktiviteettia. May the force be with me vai miten se meni...


Viimeiseksi esille uusi kelloni. jonka ostin Glitteristä ja se maksoi n. 21 euroa alennuksineen. En ole mikään merkkifriikki näissä kenkä-, koru-, laukku-, ja lompakko-asioissa, joten mua ei haittaa vaikka kelloni on halpis ja Guessin lompakkoni on kirppikseltä vitosella. Ehkä joskus, kun kalliiseen lompakkoon / laukkuun jää vielä sen itse tuotteen oston jälkeen täytettä, voisin harkita. ;) 

Näillä tunnelmin, kivaa lomaa kaikille sitä viettäville & hyvää viikonloppua kaikille joita maanantaina odottaa työmaa :) 


Terkuin,
Suvi ja karvakamut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Tarkistan sen ennen julkaisua ja vastaan kaikkiin julkaistuihin kommentteihin :-*