maanantaina, marraskuuta 16, 2015

Uusi väline



Nopea moikkaus taas tänne blogin puolelle.
Vastaanotin tänään perjantaina tilaamani uuden työvälineen. Tässä se nyt on hyppysissäni sisäänajossa.

Tehdessäni pari viikkoa sitten itku kurkussa koulutehtävää päätin että nyt saa riittää. Samsungin kone päätti kesken kaiken tappaa kaikki yhteydet ja sammua, minkä seurauksena kokonainen koulutehtävä katosi bittiavaruuteen paljon nopeammin kuin oli ikinä syntynytkään. Ryhdyin selailemaan nettikauppoja ja äkkiähän minä bongasin verkkokauppa.comista tämän HP Stream X360-tietokoneen, joka viime perjantaina klo 9 tuli myyntiin 149,00€ hintaan. Onnistuin kuin onnistuinkin saamaan koneen ostoskorin kautta smartpostautomaattiin!

Katselin videoita ja luin arvosteluja tästä koneesta, ja olen tyytyväinen ostokseeni, sillä mitään supersuorittajaa en ollut aikeissa hankkia. Kriteerit olivat lähinnä pieni koko, kevyt paino (=helppo liikuteltavuus), sekä Windows-käyttis (tässä 8.1). Plussana tulivat tämän mukana 2in1 ominaisuus eli tässä läppärissä on kosketusnäyttö ja näppäimistö taipuu mukavasti näytön alle - siinä mulla astetta jykevämpi taulutietokone. Lasken sen hieman turhake-osastoon mutta en minä siitä nyt varsinaisesti valitakaan...

Palaan jonkunnäköisen aiheellisen ja järkevän postauksen parissa, kun olen ensin tutustunut koneeseen ja keksinyt aiheen. :D (Onhan noita nyt oikeasti, mutta niiden jäsentely järkeväksi postaukseksi ontuu..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Tarkistan sen ennen julkaisua ja vastaan kaikkiin julkaistuihin kommentteihin :-*